Anellu rotativu in fibra ottica gigante

fiber optic slip ring connector
fiber optic slip ring
fiber optic rotary joint slip ring

L'anellu rotativu in fibra ottica ingiant hè una unione rotativa di fibra ottica combinata cù l'anellu di scorrimentu, pò esse applicata per u signale di trasmissione, sistema di trasmissione video HD, cumunicazione à microonde, equipaggiu medicale, misurazione di segnali di sensori, sistema di monitoraghju radar è video, migliurà a prestazione meccanica, simplificà u sistema. funziunamentu è evitendu danni à a fibra durante a rotazione.Pò esse cumminati cù l'anellu tradiziunale elettricu per trasmette u putere è e dati à alta velocità.

Cum'è un fabricatore prufessiunale di slip ring persunalizatu, Ingiant furnisce un slip ring elettricu in fibra ottica per esigenze di i clienti.L'anellu di fibra ottica hè un anellu di scorrimentu cumminatu cù una articulazione rotativa di fibra ottica, a so funzione hè di trasmette putenza / signale / dati è signali / dati à alta velocità.

Pò esse appiicatu à u sistema di video HD, a cumunicazione à microonde, l'equipaggiu medicale, a misurazione di segnali di sensori, u radar è u sistema di monitoraghju video, etc.

U vantaghju di migliurà a prestazione meccanica, simplificà u funziunamentu di u sistema è evitendu danni à a fibra durante a rotazione.

Per l'anellu di fibra ottica, a fibra ottica hè dispunibule cù 1 à 8 canali di fibra ottica è connettori FC, ST, SMA, SC o LC.I fibri sò dispunibuli cum'è unicu o multi-mode.

I pezzi di slip ring ponu selezziunà da 1 à 100 anelli per signale standard o trasmissione di putenza da 1A à 10A ogni anellu.

Offriamu un disignu standardizatu è modularizatu è prudutti cumplettamente persunalizabili secondu e esigenze speciali di i clienti in diverse applicazioni, avemu una squadra di R & D prufessiunale di 12 persone per furnisce soluzioni per voi.

Pò trasmette un signalu di fibra ottica unicu o multicanale;

Connettore di fibra: FC 、 SC 、 ST 、 SMA o LC (PC / APC), ecc.

Pò esse cumminati per trasmette a putenza, u signale di cuntrollu, u signale di micropotenza di u cuntrollu automativu di l'urdinatore

Pò esse cumminati cù l'anellu tradiziunale elettricu per trasmette u putere è e dati à alta velocità;

Senza cuntattu, senza attritu, longa vita di travagliu,> 100 milioni di rivoluzioni (2-3 milioni di rivoluzioni per u mudellu di canali di signale);

Sicuru è affidabile, senza interferenza elettromagnetica trasmissione à longa distanza.

htr (1)
htr (2)

Tempu di post: 03-09-2021