Jiujiang Ingiant Technology Co., Ltd. si preoccupa è cundolenze à i travagliadori anti-epidemie

news1
news2
news3

Un gruppu di persone hà sbulicatu per e strade è i vicoli, hà stallatu carte in punti postali, hà publicatu propaganda è si sò precipitati à a strada di a prevenzione di l'epidemie per milioni di persone, chì hà fattu chì i residenti si sentianu più caldi.Sò i travagliadori in prima linea di anti-epidemie.

U dopu meziornu di u 30 di marzu, u camarade You Manyuan, presidente di Jiujiang Ingiant Technology, in nome di tuttu u persunale di Ingiant, hà mandatu cundolenze à i travagliadori di prima linea in Paishan Village, Balihu New District, Jiujiang City, è li hà mandatu acqua minerale. , Noodles instantani, pani è altri Elementi di cundolenze, ringrazialli per a custruzzione di una linea di prutezzione di salvezza per e persone in a cità.

Jiujiang Ingiant Technology Co., Ltd hè una impresa high-tech, chì hè stata prufonda cura è sustinutu da u guvernu Jiujiang à tutti i livelli è tutti i settori di a sucetà.In u mumentu attuale di l'epidemie, Ingiant Technology hè attivamente cumpiendu a so rispunsabilità corporativa, profondamente grata, ferma in a so missione originale, interpretendu l'amore cù azioni pratiche, è cuntribuiscendu a so forza dovuta à vince a battaglia di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.

"Inseme in a stessa barca per luttà contra l'epidemie, per rializà e nostre rispunsabilità è avanzà inseme" !Credu chì, cù i sforzi cumuni di tutti noi, vinceremu di sicuru a battaglia di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.


Tempu di posta: 07-07-2022